
Şehitkâmil Belediye Başkanı Umut Yılmaz yönetimindeki belediyenin yeni satış kararıyla birlikte satışa çıkarılan taşınmazların sayısı artarken, elde edilecek gelirin belediye bütçesinde nasıl kullanılacağı da merak konusu oldu.
FADILOĞLU 750 MİLYON İLE DEVRETTİ
Görevi devraldığı dönemde eski Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, belediye kasasında yaklaşık 750 milyon lira bulunduğunu açıklamıştı. Buna rağmen son dönemde gerçekleştirilen taşınmaz satışları, muhalefet ve bazı kesimler tarafından eleştiriliyor.
YÜKSEK GELİR BEKLENİYOR
İddialara göre satışa çıkarılan 33 taşınmazdan yaklaşık 1 milyar 750 milyon lira gelir elde edilmesi hedefleniyor. Ancak belediye tarafından bu rakama ilişkin resmi bir açıklama yapılmadı.
ÜÇ BELEDİYE DE SATIYOR
Öte yandan taşınmaz satışları yalnızca Şehitkâmil Belediyesi ile sınırlı değil. Son dönemde Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve Şahinbey Belediyesi tarafından da çeşitli arsa satışları gerçekleştirildi. Şahinbey Belediyesi'nin de geçtiğimiz günlerde 18 arsayı satışa çıkardığı açıklanmış, satışlardan yaklaşık 1 milyar lira gelir elde edilebileceği yönünde iddialar gündeme gelmişti.
Şehitkâmil Belediyesi'nin satışa çıkaracağı taşınmazlara ilişkin ihale süreci ve elde edilecek gelirin nasıl ve nerede kullanılacağı şimdiden kamuoyunda merak konusu olmış durumda. Gazete olarak, elde edilecek gelirin kullanım alanını takip etmeye çalışacağız.
Haberle ilgili henüz yorum yapılmamıştır.