
S.S. Gaziantep Küçük Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi’nin Mali Genel Kurulu’nda konuşan Başkan Mustafa Kemal Güneş, KÜSGET’in büyüme hedefleri doğrultusunda önemli projeleri hayata geçirmeye hazırlandığını söyledi. Güneş, uzun süredir üzerinde çalışılan Mavikent Projesi’nin artık tamamlanma noktasına geldiğini belirterek, “KÜSGET Sanayi Sitesi olarak ikinci bir KÜSGET dediğimiz Mavikent Projemiz artık tamamlanma noktasına geldi. Bu projeyi Gaziantep Büyükşehir Belediyemiz ve Gazi Konut iş birliğiyle hayata geçireceğiz” dedi.
ÜYELERE BAYRAM İKRAMİYESİ
Kooperatif olarak üyelerinden aidat almadan hizmet ürettiklerini vurgulayan Güneş, geçtiğimiz yıl ortaklara maddi destek sağladıklarını hatırlattı. Bu yıl ise yeni bir uygulamayı hayata geçirmek istediklerini ifade eden Güneş, emeklilere verilen bayram ikramiyesi kadar bir ödemenin kooperatif üyelerine de verilmesini genel kurulun onayına sunacaklarını açıkladı.
“Devletimiz nasıl emeklilere bayram ikramiyesi veriyorsa, biz de üyelerimize aynı tutarda ikramiye vermeyi hedefliyoruz. Bunu yapan hiçbir kooperatif yok” diyen Güneş, uygulamanın Türkiye’de örnek bir model olacağını söyledi.
KONUT PROJELERİNDE ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR
Konut projelerindeki son durum hakkında da bilgi veren Güneş, birinci etap çalışmalarının devam ettiğini ve teslimlerin 2028 yılının sonunda yapılmasının planlandığını kaydetti. İkinci etap kayıtlarının tamamlandığını belirten Güneş, üçüncü etap için de yılsonuna kadar yeni kayıt sürecinin başlatılmasının hedeflendiğini ifade etti.
GÖREVİ GENÇLERE DEVRETMEYİ DÜŞÜNÜYOR
Uzun yıllardır kooperatif bünyesinde görev yaptığını dile getiren Mustafa Kemal Güneş, yürütülen projelerin tamamlanmasının ardından görevi genç nesillere bırakmayı düşündüğünü söyledi. Güneş, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da kooperatifin gelişimi için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
ALTYAPI VE ASFALT ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Sanayi sitesinde yaşanan altyapı ve yol sorunlarına da değinen Güneş, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, GASKİ ve Şehitkâmil Belediyesi’nin koordinasyonunda bölgede altyapı ve asfalt çalışmalarının başladığını belirtti. Yapılan çalışmalarla birlikte esnafın daha modern ve konforlu bir çalışma ortamına kavuşacağını söyleyen Güneş, sorunların çözümü için ilgili kurumlarla iş birliğinin sürdüğünü kaydetti.
Haberle ilgili henüz yorum yapılmamıştır.