
Yaklaşık 1,5 dönümlük alan üzerine inşa edilen tesis, bölge halkının taziye, toplantı ve sosyal etkinliklerde kullanabileceği modern bir sosyal yaşam merkezi olarak hizmet verecek.
Açılış törenine Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin, Oğuzeli Kaymakamı Mikail Ersöz, Halep Milletvekili Dr. Tarık Sulo Cevizci ve çok sayıda vatandaş katıldı.
ŞAHİN: “EN BÜYÜK EMEK FAİK AKYILMAZ’IN”
Törende konuşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, göreve geldikleri günden bu yana vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla hareket ettiklerini belirterek, “Biz millete efendi olmaya değil, hizmetkâr olmaya geldik. Vatandaşlarımızın iyi gününde de kötü gününde de yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Barak Bölgesi’nin tarihi ve kültürel önemine dikkat çeken Şahin, bölgenin kadim medeniyet mirasına sahip çıktıklarını ifade etti. Sosyal tesisin yapımında büyük emek harcayan Faik Akyılmaz’a da teşekkür eden Şahin, “Sosyal tesisin yapımında en büyük emeği Faik Akyılmaz abimiz vermiştir. Gece gündüz demeden, kar kış demeden inşaatıyla kendisi ilgilenmiş, her aşamasında sürecin başında olmuştur. En büyük alkışı hak eden Faik abimizdir” diye konuştu.
AKYILMAZ: “EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN”
Tesisin hayata geçirilmesinde önemli rol üstlenen Turan Devletleri Konfederasyonu Genel Başkanı Faik Akyılmaz ise destek veren herkese teşekkür etti.
Akyılmaz, “Mahallemize kazandırılan bu güzel sosyal tesis için Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma Şahin’e ve Oğuzeli Belediye Başkanımız Bekir Öztekin’e teşekkür ediyorum. Bölgemize yakışan modern ve nitelikli bir eser ortaya çıktı. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun” ifadelerini kullandı.
ÖZTEKİN: “YENİ ESERLER KAZANDIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin de tesisin yapım sürecine ilişkin bilgi vererek, Büyükşehir Belediyesi ile uyum içerisinde çalıştıklarını söyledi. Öztekin, ilçeye yeni hizmetler kazandırmaya devam edeceklerini belirtti.
ERSÖZ: “DAYANIŞMANIN GÜÇLÜ BİR SEMBOLÜ”
Oğuzeli Kaymakamı Mikail Ersöz ise taziye evleri ve sosyal tesislerin toplumun birlik, beraberlik ve dayanışma kültürünü güçlendiren önemli yapılar olduğunu ifade ederek, emeği geçenlere teşekkür etti.
CEVİZCİ’DEN TEŞEKKÜR
Halep Milletvekili Dr. Tarık Sulo Cevizci de konuşmasında, tesisin bölgeye kazandırılmasında emeği bulunan herkese teşekkür ederek, sosyal tesisin mahalle halkına hayırlı olmasını temenni etti.
Konuşmaların ardından kurdele kesimi gerçekleştirildi ve sosyal tesis resmen hizmete açıldı. Mahalle sakinleri, bölgenin önemli bir ihtiyacını karşılayacak olan tesisin hizmete girmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Haberle ilgili henüz yorum yapılmamıştır.