
Uzun yıllardır başkanlık görevini sürdüren Mustafa Kıcıkoğlu'nun yönetimindeki 25 Aralık Küçük Sanayi Sitesi'nde düzenlenen mali genel kurula üyeler yoğun ilgi gösterdi. Toplantıda yönetimin faaliyetleri değerlendirilirken, mali raporlar ve bütçe kalemleri hakkında katılımcılara bilgi verildi.
KICIKOĞLU: ESNAFIMIZ İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ
Genel kurulun kapanış konuşmasını yapan Başkan Mustafa Kıcıkoğlu, katılım sağlayan üyelere teşekkür ederek, "Uzun yıllardır sitemize hizmet ediyoruz. Çok şükür herhangi bir sıkıntımız ve eksiğimiz bulunmuyor. Bugün de faaliyet raporlarımız ve gelir-gider bilançolarımız üyelerimizin onayından geçti. Bu da bizlere duyulan güvenin bir göstergesidir. Bundan sonraki süreçte de sanayi sitesi esnafımızın sorunlarının çözümü ve ihtiyaçlarının karşılanması için çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.
Toplantı, üyelere yemek ve tatlı ikram edilmesinin ardından sona erdi.
Haberle ilgili henüz yorum yapılmamıştır.